زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

فرشته آسموني

سفر نامه(1)پيش به سوي تهران

1391/1/19 8:21
1,422 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام

براتون گفتم كه ما در ايام عيد به يك مسافرت نسبتا طولاني (12 روزه)رفتيم صبح دوم فروردين ساعت شش صبح راه افتاديم به سمت تهران خونه مامان بزرگ(مامان ماماني).امسال به خاطر شرايط جوي سنت شكني كرديم و از راه شمال نرفتيم. ولي باز هم تو مسير سمنان حسابي يخ كرديم اما عشق ديدن مامان بزرگ و خاله ها و داييها و بچه هاشون سرما رو از ياد ما و بچه ها برده بود.

براي ديدن عكسها لطفا به ادامه مطلب برويد.

اينجا نزديك نيشابوره و ما براي صبحانه اتراق كرديم

 

توي راه هر جا پاركي و تاب سرسره اي ميديد حتما بايد ميرفت بازي .امسال عيد خدا رو شكر هم توي مسير هم تهران خيلي خيلي پارك رفت ولي اصلا سير نشد فقط تا بخواهيد سبزه شد(چه با مزه سير و سبزه .دو تا سين از هفت سين.شاعر شديما!!!!)

نزديك سبزوار

 

عشق پاركه عسل مامان

بين شاهرود سبزوار يكسري كاروانسرا هست كه ما هميشه از كنارش رد ميشديم. اين دفعه تصميم گرفتيم يه سري هم به اونجا بزنيم.

نماي ورودي كاروانسرا

 

از زاويه اي ديگر

 

اينجا عكس با اعمال شاقه بود!!من عكس ميگرفتم ولي قلبم داشت از جا كنده ميشد بس كه دختر بلاي من اون بالا از خودش حركات آكروباتيك ميكرد هر لحظه ميترسيدم بلايي سر خودش بياورد. ولي از لوكيشن هم نميتونستم بگذرم. بالاخره ختم به خير شد ولي من مردم و زنده شدم.

پاهاشو ببيند چه طور تاب ميده!!

 

پاهاشو نگاه كنيد!!بابايي و داداشي هم كه ازش فاصله داشتند خداييش خيلي ترسيده بودم ولي چه كنم كه عشق عكسم.

 

تو حاشيه شاهرود نمايشگاه نظامي برپا بود و بچه ها از فرصت استفاده كردند و كلي تو عالم خيال بازيهاي رايانه اي كردند.

 

 

 

بالاخره ساعت سه و نيم بامداد سوم فروردين رسيديم تهران خونه مامان بزرگ جون و همه رو بيدار كرديم .دايي محسن و خانمش و مهسا ساداتمون هم اونجا بودند و موفق شديم براي اولين بار مهسا سادات نازپريمون رو ببينيم اينقدر ناز و خوش اخلاق بود با اينكه اون موقع شب از خواب بيدارش كرديم چنان لبخند مليحي تحويلمون داد كه يادم نميره

اينجا هم صبح سوم فروردينه و دايي علي و خانمش و سيد ايلياي عزيزمون اومدن ديدن ما.هزار ماشالله به ايليا جونم چنان جذبه اي داره كه همه رو شيفته همين جذبه و ابهت مردونه اش كرده تو رو خدا نگاهش رو ببينيد عسل عمه رو .با مهسا جونم بغل دايي محسن

 

اين جا هم ايليا جونم بغل خاله مهديه ما و عمه مهديه اوناست

 

الهي عمه فداي اون نگاه نافذت بشه ماه من

 

بقيه سفر نامه ما هم باشه براي بعد ممنون از دوستان گلم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان حنا
19 فروردین 91 19:11
سلام عزیزم
اول قربون دخملی نازت برم که دلم برای دیدن روی ماهش یه ذره شده بود وای خدا ماشالله هزارماشالله هم بزرگ شدی هم خانوم شدی
خوشحالم که تعطیلات خوبی داشتید کاروانسرا من عاشق جاهای قدمی و تاریخی هستم اصلا اولین رشته ای که دوست داشتم برم همین رشته باستان شناسی بود که متاسفانه شهرمون این رشته رو نداشت
ما هم از اونجاها گذر کردیم ولی چون با تور رفته بودیم نگه نداشت خوب شد که لااقل عکسا رو دیدم
خانومی واسه گلهای نازننیت اسپند دود کن ماشالله هزارماشالله آقاپسر ماهت الهی خدا براتون هر جفتشونو نگه داره الهی که داماد شدنو عروس شدنو خوشبختیشونو ببینی
از روی زهرا جونم حسابی ببوس


سلام خانومي
ممنون از اين همه اظهار لطفت خوشحالم كه از عكسها خوشت اومده دو تا عكس ديگه از اين كاروانسرا دارم توپست بعدي برات ميگذارم
از دعاي خيرت هم ممنون گلم انشالله خدا حنا جونو برات نگه داره و خوشبختيشو ببيني انشالله
خيلي دوستت دارم خواهر گلم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 فروردین 91 20:03
عزیزم همیشه به گشت وسفر خوشی وسلامتی و...
بوس بوس بوس برا عزیزخاله فرشته کوچولوی من دلم برات تنگ شده بود
عکساتون هم خیلی با حال بود


قربون تو دوست خوبم
ممنون از لطفت.شهي جونمو ببوس اونم حسابي
مامان ملینا
20 فروردین 91 11:02
سلام عزیزم سال نوتون مبارک ان شالله همیشه تو شادی و گشت و گذار با سلامتی .براتون ارزوی موفقیت در این سال جدید دارم .زهرای گلم عکسات خیلی نازن می بوسمت گلم


سلام عزيزم ممنون سال نوي شما هم مبارك
ملينا جونم چطوره دلمون تو عيد حسابي براتون تنگ شده بود
از نظر لطفت هم ممنونم عزيزم
خاله لیلا
20 فروردین 91 12:04
به به میبینم که سفرنامه مارکوپولو رو شروع کردیD
واقعا عشق عکسی
بچه داره از اون بالا خودش رو پرت میکنه پایین تو وایستادی عکس میگیری!!!:


چه كنيم ديگه خواهر گلم ديگه خودت خبر داري من و عكس و .. يادت نمونده از بچه هاي خاله مريم بپرس
سوگليمو ببوس حسابي حسابي
مامان کيانا
21 فروردین 91 8:29
سلام عزيزدلم...خوبيد؟؟؟؟؟؟ اميدوارم در همه حال روزگارتون بهاري باشه ولبتون خندون......زهراي گلمو ببوس


سلام و ممنون خانومي
من هم براي شما روزگاري خوش آرزومندم
اي كاش آدرس خود را قيد ميكرديد تا من هم بتونم لطف شما را جبران كرده و به قول معروف بازديدتون مي اومدم
باز هم ممنون
مامان حنا
23 فروردین 91 19:31
سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟؟؟
زهرا جونم خوبه؟؟؟؟؟؟
ممنون از بابت تبریک تولد حناجونم خیلی خوشحالم کردی خوشحالم که دوست خوبو مهربونتی مثل شما دارم خیلی دوستت دارم عزیزم
خدا فرشته های نازتو برات ون نگه داره
راستی مامان رها جون خیلی دلش میخواد بیاد وبلاگتون ولی نمیتونه از من خواسته که بهتون بگم
که چه مشکلی پیش اومده میتونی بهش سر بزنی مثل اینکه وبلاگتون براش باز نمیشه
نه وبلاگ زهرا جون باز میشه نه قاصدک اومده


سلام خانومی
خواهش میکنم عزیزم حنا جونم مثل دخترم برام عزیزه و دوستش دارم
گلم من هم مدتیه با وبلاگها مشکل دارم فکر کنم ایراد از سرویس دهنده باشه دیروز هم از بابای ایلیا پرسیدم اون هم با نی نی وبلاگ مشکل داشت ولی چشم ممنون از زحمتی که کشیدی اگه نی نی وبلاگ اذیت نکنه بهش سر میزنم باز هم ممنون
مامان بیتا
24 فروردین 91 9:41
سلام خانمی
خوبی عزیز؟
دختر گلت چطوره؟
از طرف من محکم ببوسش
شکر خدا انگار حسابی خوش گذروندین


سلام عزیزم ممنون از احوالپرسیت و لطفت
الحمدلله جای شما خالی سفر خوبی بود و لذت بخش هم فال بود و هم تماشا
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
25 فروردین 91 19:37
عزیزم پس کو سفر نامه 2 ما منتظریم هاااااااااااااا

فلشته کوچویو خوبه؟


رو چشمم عزیزم حتما
دست بوسه خاله جون
مبین فرفری
27 فروردین 91 14:50
سلام عزیزم ماشالاه به آقا پسرت و زهرا جون
زهرا جون انقدر شیطونه ببین داداشش چی بوده حتما اسپند دود کن


سلام عزیزم خوش اومدی
ماشالله به جونت و هزار ماشالله به مبین نازم
نه خانومی برعکس طفلک داداشش اونقدر اروم بود که نگو و نپرس همین حالاش هم وقتی نگاه به هم سن و سالاش که میکنم میبینم طفلک خیلی ارومه ولی هزار ماشالله به زهرا.جبران میکنه دیگه!!!
باز هم ممنون گلم
مامان رها
28 فروردین 91 8:23
40 دقیقه است دارم می زنم تو سر تولبار تا باز شه یه پلحظه باز میشه و میره یه لحظه وتونستم عکس زهرا جونم رو ببینم که عینک دودی زده خوشگلم چند تا عکسم از کاروانسرا تو یه لحطه دیدم
چه گرفتاری شدیما بابا من زهرا و مامانش رو می خوام
کوتاه نمیام بازم امتحان می کنم تازه راهش رو یاد گرفتم
دوستون دارم اینقده میام که اینترنت کم بیاره و درست بشه


عزیز دلمی فدای محبتت ادرس لیمو بلاگم رو امتحان کن
www.asali.limooblog.com


پاسخ نظر خصوصیت:
عزیز دلم من میدونم چقدر محبت داری باور کن از چند نفر هم سوال کردم به یک جواب قاطع و درست نرسیدم تنها چیزی که به نظرم رسید عوض کردن مرور گرته
قربون اون محبتت.انشالله خدای مهربون رهای نازت رو برات نگه داره وکانون گرم زندگیت روز به روز گرمتر و شادتر بشه عزیزم
مامان رها
28 فروردین 91 8:25
خداییش اینجوری بدل نمیشینه
که هی قطع شه اما چون می خوامت بازم امتحان میکنم منتطرم باش تا امروز همه خاطرات رو نخونم بی خیال نمیشم
فقط بخاطر تو


منتظرتم عزیزم
امیدوارم ارزش این محبت پاکت رو داشته باشم گلم
مامان رها
28 فروردین 91 8:34
نمیشه همش این پیغامو میده و تا میاد باز شه بسته میشه

Internet Explorer cannot display the webpage


خانومی مرورگرت رو عوض کن عزیزم
مامان رها
28 فروردین 91 15:43
قربونت برم رفتم تو لیمو بلاگت پیام گذاشتم
فکر کنم از این به بعد باید تافته جدا بافته باشم

به هر حال هر جا بگی میام و می خوامت


عزیزم رفتم و خوندم اگر اینجا مشکلش حل شده که بیا همین جا وگرنه من تو لیمو بلاگ در خدمتم
مامان امیرعلی
28 فروردین 91 17:06
سلام مامان رها سادات این پیغامو براتون فرستاده تا من بدم بهتون.
اگه اومدی و تونستی این مطلب رو برای مامان چشم عسلی از طرف من بفرست و بهش بگو که همیشه تو فلبمه و از این وضع خیلی ناراحتم چی کار کنم
نه قربونت برم بهم بگو چی کار کنم تا سایتت باز بشه من گفتم میشه همه خاطرات رو به یه سایت دیگه مثل blogfa ببری تا بتونم بخونم
ببخشید پر رویی من رو چون رها هم تو blogfa وبلاگ داره تا همه بتونن بخونن www.rahanazi.blogfa.com
من فقط کپی می کنم همه چیزش عین نی نی وبلاگه
اگه میشه اونجا درست کن بیام پیشت تو رو خدا

مرسی اگه جواب مامان رها رو بدین

ممنون خانومی که زحمت رسوندن پیغام دوست عزیزم رو رسوندی به روی چشم میرم تو وبش جوابش رو میگذارم بازم ممنون خانومی
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
28 فروردین 91 17:58
فرشته کوچولو . مامانیش خوبن؟



خوبیم خاله جون به لطف شما
میدونم سستی کردم و گرفتار بودم انشالله تو همین یکی دو روزه اپ میکنم عزیزم
آدکتلمون چطوره روی ماهش رو ببوس
لاله
29 فروردین 91 14:26
سلااااااااااااااااام
مامان رها
30 فروردین 91 9:07
زهرای خوشگلم خوبی خوشی سلامتی
ایشالله دایم به سفر و گردش و تفریح و شادی
خاله نمی دونی دلم برات چقده تنگ شده بود از وقتی که دیگه نتونستم بیام پیشت دلم لک زده بود که فقط بتونم یه خط از روزگارت رو بخونم
اما با پس غام و پیغام بلاخره پیدات کردم و مامان مهربونم برای من اینجا رو درست کرد تا همیشه جویای احوالت باشم
به هر حال خوشحالم عشقم که بازم می تونم در کنارت باشم
مامانی از شما هم ممنونم بابت لطفت


عزیزم شما به ما خیلی لطف داری خدا کنه قابل باشیم
باز هم منتظرتم
مامان رها
30 فروردین 91 9:09
اله جون تو رو خدا برو عقب تر والله من با این سن و سالم جرات نمیکنم اونجا وایستم تو چجوری اومدی و رفتی اون بالا تو رو خدا برو عقب تر کمتر من و مامانی رو بترسون
فدات بشم تو مگه نمی دونی مامانا چقده حساسن
ایشالله که خودت بزرگ شدی بهتر میفهمی وقتی مامان شدی


انشالله خانومی و خوشبختیشون رو ببینیم
ممنون از مهربونیت عزیزم
مامان رها
30 فروردین 91 9:09
هر حال خوشحالم که شاد بودی و بهت خوش گذشته
عاشقتونم
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
قققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق
تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننننننننننمممممممممممممممممم


عزیزم من هم آرزو میکنم شما هم همیشه شاد و خوش باشی رهای نازم رو ببوس
مامان رها
2 اردیبهشت 91 10:12
سلام گلم خوبی خوشی با زحمت های ما یادت رفته سایت من رو هم اپ کنی و limo blog رو می گم منم می خوام ادامه مطلب رو با تاخیر بخونم سلامتی
هنوزم مشکلم بر طرف نشده ولی یه ذره که باز میشه دیدم که پست جدید داری برای منم بزار ببینم چخبره
منتظرم قربونت برم


سلام خانومی اومدم عزیزم
خواهش میکنم گلم
مامان رها
2 اردیبهشت 91 10:16
ای بابا یه ذره رفتم تو ادامه مطلب دیدم تولد بوده و رها پیش یه دخمل کوچولو دیگست برام بزار تو سایتش تا بیام باز نمیشه
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز
نمییییییییییییییییییییییییییییییییشششششششششششششششششششششششششششششه



زودی برو آپش کردم