زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

فرشته آسموني

سفر من به سمنان

1390/11/15 18:49
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دوستان گلم

باز نزدیک عید شد و حال و هوای مسافرت تو خونه ما تازه شد آخه ما هر سال عید میرویم تهران خونه مامان بزرگ جونم

تو این پست میخواهم چند تا عکس از نوروز ٨٩ براتون بگذارم

البته این پست متعلق به شهر سمنانه

 

براي ديدن عكسها لطفاادامه مطلب يادتون نره

بابا جون من معتقده كيفيت سفر مهمتر از كميت اونه

 

براي همين در طول سفر از داخل شهرها عبور ميكند نه از كمربندي و حاشيه

 

 

و ما فرصت داريم در هر سفر با نقاط زيباي زيادي آشنا شويم

نوروز 89 در مسير بازگشت از تهران از راه سمنان سري هم به دروازه شهر زديم

اين دروازه اكنون وسط شهر و داخل يكي از ميادين شهر قرار گرفته است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان البرز
11 بهمن 90 16:00
سلام. وبلاگ قشنگی دارین. مرسی که به ما سر زدین. با اجازه تون شما رو لینک کردیم. خوشحال میشم بازم به ما سر بزنین
مبین فرفری
11 بهمن 90 20:10
سلام عزیزم .منم خوشحال شدم که پیداتون کردم منم لیگتون میکنم ناناز جون
مامان چشم عسلي
12 بهمن 90 12:21
مامان البرز جان به لينكدوني ما خوش اومدي عزيزمشما لطف داريد
مامان چشم عسلي
12 بهمن 90 12:22
مبين جان ممنون از مهرت