زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

فرشته آسموني

من و انتخابات

1390/12/15 17:27
470 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم سلام

حالتون خوبه؟حتما سخت مشغول خونه تکونی شکلکهای جالب آروین و خرید دم عید شکلکهای جالب آروینهستید.خسته نباشید.خونه ما هم تقریبا همین خبره.به خاطر همین مامانی وبم رو یه کم دیر به دیر آپ میکنه.

اما روز جمعه من هم مثل همه شما با مامانم رفتم که رای بدهم . داداشم شروع کرد از مراحل مختلف رای دادنم عکس بگیره که یه آقایی لطف کردند و اجازه ندادند.شکلکهای جالب آروینو نتیجه فقط شد همین:

دختركم در حال راي دادن

 

ولي حيف موقعي كه راي مامان جونم  رو تو صندوق انداختم نشد عكس بگيرم.البته مسئول اون جا بعد از اعتراض داداشم از من دلجويي كرد ولي چه فايده.

قربون اون نگاه معصومونه ات بشم ماماني

 

اين جا هم موقع برگشت داداشم از من و پاني جونم عكس گرفت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
15 اسفند 90 16:11
آفرین به خاله جونیییییییییییییییییییییییی
مامانی شما هم خسته نباشی


ممنون عزيزم شما هم خسته نباشيد
مریم مامان عسل
16 اسفند 90 4:34
آفرین به تو دختر وظیفه شناس! بارک الله خاله جون. مامانی خسته خونه تکونی نباشی! ما هم آپیم. جدید:عیدتون هم پیشاپیش مبارک.


ممنون عزيزم . اومدم ديدمتون.انشالله هميشه خوش باشيد. فلكه برق رفتي؟ما پريشب اونجا بوديم يادت كردم.
مامان هانیه سادات
16 اسفند 90 7:45
سلام.ببخشید مدتیه حسابی گرفتارم.شرمنده.


سلام خانومي خواهش ميكنم عزيزم انشالله خيره. نگرانت بودم.
مامان حنا
16 اسفند 90 16:39
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟
خسته نباشی از خونه تکونی ایشالله به سلامتی و دل خوش سال جدید رو آغاز کنید
آفرین به زهرا جون که از الان یاد میگیره رای بده
زهرا جون اشکال نداره اون دو تا عکس کافیه خودتو ناراحت نکنه شاید اونا هم محدودیت داشتن نزاشتن گلم به جاش اون دوتا عکس یادگاری میمونه خیلی دوستت دارم مهربونم


ممنون خاله جون راستي كه خيلي مهربوني.انشالله سال جديد و مسافرت هر دو به شما و حناجونم خو بگذره
مامان رها
17 اسفند 90 18:36
وای عزیزم خسته نباشید
کمک خواستید بیام وای خدای من برای اومدن ما ای کارا رو می کنی خودت رو زیاد به زحمت ننداز
راستش بلیط برای 2 شنبه گرفتم و کلی هم ذوق دارم و نیشم تا بنا گوش بازه
اخه امام رضا طلبیدمون و خیلی خوشحال بودم که بلاخره می تونم بیام


سلامت باشي عزيزم
خدا رو شكر پس انشالله سال تحويل رو مشهديد
من هم خوشحالم .قدم زائر امام رضا(ع) روي چشم و سفر بي خطر انشالله
مامان رها
17 اسفند 90 18:37
خاله رای دادن تون هم قبول باشه ممنون که تکلیف خود را ادا کردید
راستش ما نتونستیم از رها عکس بگیریم


قبول حق باشه از شما هم قبول باشه
عيب نداره خاله جون مهم نفس شركت كردنه.هرچند با عكس يادگاري مي ماند انشالله دفعه بعد.

مامان ملینا
18 اسفند 90 11:59
تو مجله قاصدک چه جوری می تونم عکسای ملینا و خریدعید رو بذارم؟


سلام عزيزم شما تو وب خودت بگذار و بهم خبر بده من كپي برداري ميكنم براي مجله
مامان رها
19 اسفند 90 9:10
سلام مامان پشم عسلی براتون خبرای خوب و بد دارم بیا و با نطرات قشنگت دلداریم بده



سلام گلم اومدم پيشت شما لطف داري خودت ماشالله خانوم و با كمالاتي و بهتر ميتوني با مسائل پيش اومده كنار بياي
مامان سونیا
17 فروردین 91 10:08
وای چه ناز این دخمل خوشگله چه عکسای قشنگی خدا نگدارش باشه ناز گلک رو به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید


ممنون عزيزم لطف داري انشالله حدا دخملي ناز شما را هم ببخشد و سال خوبي داشته باشيد چشم حتما ميام