زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

فرشته آسموني

علت غیبت و عذر خواهی از دوستان گلم

1391/4/2 6:12
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوب و گلم که هیچ وقت ما رو تنها نمیگذارید سلام

امیدوارم از ایام پر فیض ماه رجب بهره کامل برده باشید 

اما ماه رجب بر ما چگونه گذشت؟؟......

 

 

براتون گفته بودم که برای حاجتی هر روز به زیارت می رویم .

عمه عزیز زهرا جونم به بیماری سختی دچار شده بود که روز به روز بیشتر در گیرش میکرد و علیرغم تمام درمانها و توسل ها ،شفایش در رفتن بود و شب جمعه دوم ماه رجب دار فانی را وداع گفت . وداعی تلخ که تلخی اون قابل وصف نیست هر چند که خودش بسیار سعادتمند بود که در چنین روز و چنین ماهی به دیدار خالق خودش رفت چرا که:

هر که در ماه رجب از دنيا برود،خدا از او خشنود باشد و به بركت‏ ماه رجب،آتش دوزخ با او تماس نگيرد.

از دوستان گلم که با پاسخ ندادن یا سر نزدن به انها باعث نگرانی و یا کدورت خاطرشون شدم صمیمانه عذر خواهی میکنم امیدوارم گذشت زمان و صبری که خداوند به ما عطا میکند باعث بشود با این فراق کنار بیاییم و من بتونم به دوستانم سر بزنم باز هم عذر خواهم و بابت مهرتون به خودم میبالم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان حنا
2 تیر 91 18:36
سلام دوست خوب و مهربونم
واقعا از صمیم قلب فوت عمه زهرا جون رو تسلیت میگم خدا به خانوادش و همینطور به شما صبر بده خیلی ناراحت شدم گفتم مدتی نیستید با خودم فکر کردم شاید نمی خواید ادامه بدید


سلام عزیزم
ممنون از لطفت ،نه خانومی گرفتار بودم میام پیشتون انشالله
خاله لیلا
4 تیر 91 0:02
سلام عزیزم
خدا اون عزیز رو بیامرزه و قرین رحمتش قرار بده
بوس واسه ی تو و زهرا جونم


سلام خانومی
ممنون عزیزم انشالله
لطف داری خواهری ممنون که زحمت کشیدی و تو این هوای گرم با دو تا بچه این همه راه تا مشهد آمدی
سینا و سو گل نازم رو ببوس
مبین فرفری
4 تیر 91 18:44
سلام عزیزم
خدا عمه جونو بیامورزه خدا به خانوادش و همین طور به شما صبر بده


سلام خانومی
ممنون و انشالله . شما لطف داری عزیزم مبین بلامو ببوس و عضو جدید هم مبارک باشه انشالله
مریم مامان عسل
5 تیر 91 0:31
روحشون قرین رحمت الهی باشه ان شالله.


سلام و ممنون عزیزم عسل نازمو ببوس خانومی
مامان حنا
5 تیر 91 20:24
سلام گلم خصوصی داری


سلام خانومی
ممنون خوندم
مامان ملینا
6 تیر 91 20:17
از صمیم قلبم تسلیت می گم.خدا بهتون صبر بده.


ممنون خانومی لطف داری عزیزم
ملینای گلم رو ببوس
رایکا(پوسترساز)
8 تیر 91 9:10
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 2:46
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.
آدرس وب نی نی شکلک
ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com



سلام عزیزم
شرمنده دیر متوجه شدم
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
2 مرداد 91 2:51
سلام عزیزم
خدا بیامرزه عمه جونو و به شما و خانواده محترم تسلیت می گم
دلمم کلی براتون تنگ شد
زهرا جونو ببوسید



سلام دوست خوبم
ممنون از لطفت
تو این مدت حسابی دلم برای شهی جون تنگ شده
مریم مامان عسل
15 مرداد 91 17:37
سلام.
چرا دیگه این وبلاگو آپ نمیکنید؟


سلام دوست خوبم
انشالله از این به بعد عسل نازم چطوره؟
مامان رها
19 مرداد 91 15:14
سلام ما داریم میام مشهد فردا شب حرکت می کنیم خیلی دوست داشتم ببینمت
اینم شمارم تماس بگیر اگه دوست داشتی دلم برای زهرا جونم تنگیده


عزیزمی
قسمت نشد انشالله سفر بعد
یاس نقره ای
21 مرداد 91 16:29
سلام منم تسلیت میگم
با آرزوی سلامتی شما و زهرا جون
بااجازه لینکتون کردم،پیشنهادش از شما بود


سلام دوست عزیزم
ممنون از لطفت و شرمنده از پاسخ دیرم
مامان ملینا
23 مرداد 91 0:28
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . نظر یادت نره. . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .منتظرم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . ....... .ملینا .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . .خاطرات این .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . .. . چند روزشو . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . نوشته . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. یه عالمه عکس جدیدهم . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . گذاشته . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-


چشم ملینای چشم قشنگم انشالله میام
مامان ملینا
19 شهریور 91 10:32
سلام مامان زهرا پس شما کجایید هر بار که بهتون سر می زنم می بینم نیستید نگران می شم .زود بیاین دیگه منتظرتون هستیم


سلام عزیزم لطف داری چشم از این به بعد مرتب و منظم میشم برام دعا کن خانومی
بهار اسمونی
23 شهریور 91 11:15
سلام دوست عزیز
واقعا وبلاگ زیبایی داری عزیزم
من تازه اومدم متاسفانه نمیدونم چی شده که تسلیت میگن
من هم به نوبه خودم تسلیت میگم
تازه وبلاگ ساختم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید


سلام بهار اسمونی
ممنون از لطفت .
وبلاگت مبارکه در اولین فرصت بهت سر میزنم
فرزانه مامان مرصاد
11 مهر 91 12:39
سلام
خوبی؟
زهرا خانوم خوبه؟محمدامین؟
عزیزم من اومدم مشهد ولی تنهایی
جعفر که نیامد
منم یه حرم میخواستم برم با این بچه کلی سختم بود
چه برسه خونه شما که اصلا بلد نیستم
حالاکم اینکه شما اومدین اصفهان خونه مام نیامدین!


سلام خانومی
ممنون از لطفت.مرصاد کوچولومون خوبه؟انشالله دفعه بعد خانوادگی تشریف میارین مشهد و ما در خدمتتونیم. اصفهان امدن ما رو هم که خودت بهتر میدونی شرایطش برای مهمونی بازی اصلا مساعد نبود ما هم انشالله سفر بعد حتما مزاحم میشیم اصل زیارته که انشالله قبوله
فرزانه دولت ابادی
20 مهر 91 18:16

سلام خوبین؟بچه ها چطورن؟ سلام برسونین


سلام عزیزم ما که خوبیم امیدوارم شما هم خوب باشید و چادگان هم خوش گذشته باشهشما هم سلام برسون
مامان ملینا
4 آبان 91 9:34
سلام مامان زهرا پس مطلب جدید چرا نمی ذاری فیض ببریم بابا دلمون واستون تنگگگگگگگگگ شدههههه


سلام گلم اومدم دیگه
قهر نکن باشه