زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

فرشته آسموني

یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره

1390/12/21 8:19
737 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم سلام

 

امروز می خواهم از خانومی دخترم تعریف کنم.حتما با خودتون میگویید مامانش تعریف نکنه کی بکنه ولی با ما به ادامه مطلب بیایید تا بهتر قضاوت کنید

 

ني ني شكلك

اول از همه خبر دست اول :مشهد دو روز داره یکسره برف می باره و حسابی سرد شده است

و اما دخملی ناز مامان :اصولا خیلی با احساس و مهربون هست ولی اهل زبون اوردن و ابراز محبت نیست تا جایی که بعضی وقتها ادم شک می کنه دخترش دوستش داره یا نه؟! ولی بعد یه جاهایی که احتیاج داری یا حال نداری چنان به داد آدم میرسه و با این سن کمش هم محبت می کنه و هم توی کارها کمک می کنه که اون وقت از فکرت شرمنده میشی

ولی مدتیه خیلی رمانتیک و مهربون صحبت می کنه و مثلا وقتی منو صدا میکنه با لحن قشنگی که ادم رو یاد فیلمهای هندی می اندازه صدا می کنه: مادر، گلکم  کجایی عزیزم؟و بعد هم میپرسه چه کمکی میتونم بهت بکنم!

حالا تا اینجاش هم شاید بگویید کار خاصی نکرده ولی عجله نکنید.من مدتی است به علل خاصی مجبورم هفته ای سه چهار روز بروم بیرون از خانه و معمولا کارم چند ساعتی هم طول میکشد.نکته دیگر اینکه گاهی مجبورم صبح زود بروم یا اگر عصری بروم تا شب کارم طول میکشد.اما در تمام این ساعات دخملی من مثل یه خانوم همراه منه و نق ونوقی هم در کار نیست طفلک خسته میشه .بالاخره گاهی پیاده رویهای طولانی داریم و گاهی هم اتوبوسها خیلی شلوغه   شکلکهای جالب آروین و برابی بچه ای به سن زهرا واقعا خسته کننده است اما تا می خواهم بغلش کنم اصلا زیر بار نمیرود و قبول نمی کند

تازگیها هم تکیه کلامش شده پ ن پ

فقط میتونم بگم دختر نازم عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

خاله لیلا
21 اسفند 90 16:43
به به چه دختر مهربونی خاله میدونست که زهرا جونش خیلی عاقل و مهربونه
تعویض قالب وبلاگ مبارکه آهنگش ولی نه خوب نیست =


ممنون خاله گلم.سلامت باشي. آهنگش رو از روي عجله انتخاب كردم سر فرصت يه آهنگ مناسب انتخاب مي كنم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
21 اسفند 90 17:16
دخمل ناز آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین عزیز خاله
گفته بودم یه فرشته از همین زمینی ها هستی


وبرایتان روز های خوشی را آرزومندم


دوست خوبم فرشته کوچولو روببوس

ممنون خاله جون .دوستتون دارم

مامان ملینا
22 اسفند 90 10:12
هزاران آفرین به این دختر خوب. مامانی براش اسپند دود کن.


ممنون خاله جون چشم حتما شما هم روي ماه ملينا جونمو ببوسيد
ژاله
22 اسفند 90 18:01
به به چه دختر گلی آفرین خاله کی میشه آیدای منم مثل شما بشه.
امروز تهران برف اومد


ممنون ژاله جون انشالله ايداي گكت زودتر بزرگ ميشه و خانوميش رو ميبيني
خدا رو به خاطر نعمتهاش شكر
مامان حنا
23 اسفند 90 3:53
سلام عزیزم خوبی؟
زهرا جون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا زهرا جونو برات نگه داره داشتن دختر نعمتیه آقرین به دخملی نازم که خیلی مامانشو دوست داره و قدردان زحماتشه و مامانیش رو اذیت نمیکنه
زهرای عزیزم منو حناجون تو و مامان گلت رو خیلی دوست داریم خیلی یی ی ی
در ضمن چهارشنبه سوریتون هم مبارک باشه ایشالله سال خوب و خوشی رو در پیش رو داشته باشید
از طرف من زهرا جونو ببوسید

ممنون خاله جون دل به دل راه داره . تو خونه ما هم هميشه ذكر خير شماست
واقعا تا دختر نداشته باشي معناي اونو نميدوني
حناي هماه منو ببوسيد
سال قشنگي رو براتون ارزومندم<

مامان رها
23 اسفند 90 9:35
وای اول خوشبحالتون که داره برف میاد اسم مشهد که میاد غصم میگیره آخه همچین روزی و ساعتی ما هم می خواستیم تو مشهد باشیم هر چی قسمت باشه
خووب دخملی ناز و عسل مامان رو باید فداش شد که اینقده خانمی می کنه و مامانی رو تنها نمی زاره و محبت داره و دوست داشتنیه
خاله فربونت برم برای تمام خوبی هات از ره دور می بوسمت


عزيزمي باورت ميشه 22 كه شد در طول روز همش جلوي چشمم بودي انشالله آقا خيلي زودتر از اوني كه فكرش رو بكني ميطلبدت من هم قابل باشم نائب الزياره شما ميشم
باز هم ممنون از اظهار لطفت گلم انشالله امسال براي شما و رها جونم پر از اتفاقات قشنگ باشه گلم
رهاي نانازمو ببوس ماماني
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
24 اسفند 90 0:42
خدایا... دستم به آسمانت نمی رسد اما توکه دستت به زمین میرسد دوستانم را تا عرش کبریایی خود "بلندکن"
چهار شنبه سوری و پیشاپیش سال نو مبارک


چه احساسات پاك قشنگي ممنون گلم براي شما هم مبارك باشد انشالله
مامان کيانا
24 اسفند 90 14:55
مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک



ممنون خانمي من هم سال خوشي را براي شما ارزومندم
دایی علی
24 اسفند 90 23:42
سلام به دختر گل،
هر چی باشه میگند مادر ببین دختر رو بشناس
راه دوری نرفته


ممنون داداشي لطف شما هميشه شامل حال من شده ايليا جونمو ببوس
مامان رها
27 اسفند 90 9:12
عزیزم سال خوب و خوشی را برایت ارزو می کنم ایشالله که همیشه کنار هم خوشحال و شاد و خندون باشید تو دعای سر سال تحویل ما رو فراموش نکنیا برامون دعا کن و تا همه خوشبخت و عاقبت به خیر بشن


ممنون عزيزم كه لطف كردي و در اين ايام پر از كار به ياد ما بودي چشم حتما شما هم متقابلا ما را فراموش نكنيد انشالله سال 91 سال براورده شدن ارزوهاي قشنگت باشه خانومي
مامان رها
28 اسفند 90 7:44
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال
این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . . .


چه قدر زيبا دوست عزيز و با احساس من. من هم سالي سرشار از شادي و اتفاقهاي قشنگ براي خودت و نازدونه ات ارزومندم
مامان امیرمحمد
28 اسفند 90 10:55
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید خورشیدی، سبزی ، شادی ، کامیابی، بهره وری، اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.




ممنون گلم من هم متقابلا سالي سرشار از شادي و اتفاقهاي قشنگ براي خودت و نازدونه ات ارزومندم
مریم مامان عسل
28 اسفند 90 12:56
سلام عزیزم. من این پست رو قبلا خونده بودم اما ظاهرا نتونسته بودم کامنت بذارم. منم همیشه از روی نوشته هات و عکسای زهرا جون احساس میکنم که ماشالله از سنش جلوتره دخترمون. نسبت به سنش رفتار پخته تری نشون میده. کاملا مشخصه که اصصصلا لوس نیست. خدا حفظش کنه. من آپم مامانی.

سلام گلم لطف داري عزيزم نظرت در مورد زهرا نشونه لطف و مهرته .انشالله عسل خانومي هم بزرگ بشه از خانومي و كمالاتش لذت ببري
سالي سرشار از شادي و اتفاقهاي قشنگ براي خودت و نازدونه ات ارزومندم
ژاله
28 اسفند 90 22:39
ممنون از تبریک قشنگت انشااله سال جدید سال خوشی و سلامت برای همه باشه. روی ماه دخملو از طرف من ببوس


خواهش ميكنم گلم شما هم همينطور