زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

فرشته آسموني

ای وای از سرما خوردگی

1390/12/4 9:24
414 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام

دیدید آخرش از چیزی که میترسیدم سرم اومد؟

بله بیرون رفتنمون و خریدمون تو هوای سرد کار دستم داد و زهرا خانم سرما خوردند.یه صدای دورگه خش دار با سرفه نتیجه این سرمای استخوانسوز مشهد شد.با گلو دردی که من از زهرا میبینم ناچار به آنتی بیوتیک هستم. فعلا با تخلیه مرتب بینی و غرغره آب نمک و سوپ 182.gifمیرم جلو تا ببینم خدا چی میخواد.دعا کنید کار به دکتر و آمپول نکشه که با زهرا مکافاتی خواهم داشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله لی لی
4 اسفند 90 10:24
ای وای من زهرا جونم سرما خورده بمیرم برات


خدا نكنه خاله جون مواظب سوگلم باش
مریم مامان عسل
4 اسفند 90 15:05
هیییی وای من!
خدا بد نده! زود خوب شو خاله جون!
درکت میکنم مامانی! خیلی بده که بچه مریض بشه. انشالله که بلا دور باشه و زودی خوب بشه زهرای گلمون. خودت چطوری؟ مواظب باش مریض نشی. چون اگه مادر خوب باشه بچه زود خوب میشه.
عزیزم مرسی از راهنماییت برای خرید لباس عید عسل. حتما یه سر به اونجا هم میزنم. کیان سنتر و پروما رفتم لباسای شیکی داشت اما برای عسل بزرگ بود. این لباس هم اتفاقی پیدا کردم. قیمتش هم مناسب بود. سارافان لی با کلاهش:19500
ساق پا:4000
کلاه زمستونی هم 8000


سلام گلم
ممنون از محبتت.واقعا هم راست ميگي خدا نكنه مادر مريض بشه مكافاتيه.ولي خوب ناراحتي مريضي بچه ها خيلي داغونم ميكنه
مبارك باشه گلم خيلي خوب خريدي.من و پسرم كلش رو 50 تومن تخمين زده بوديم .براي سارافون بين25-30 حدس ميزديم. هم قشنگه هم قيمتش خوب. مبارك عسلم باشه . بپوشه بره عيد ديدني كلي عيدي بگيرهنانازييييييييي
مامان حنا
5 اسفند 90 5:03
ای جونمممممممممم عزیزم
نبینم مریض بشی عزیز خاله
الان متوجه شدم مریض شدی به خدا شرمنده ام
عزیزم خوب زهرا جونو تقویتش کن تا ایشالله زودی خوب بشه کاش یه خورده خریداتونو برای زمانی نگه میداشتید که هوا بهتر شده
مواظبش باشید تا خوب خوب بشه بازم بهتون سر میزنم ایشالله با خبر خوش خوب شدن زهرای عزیزم بیای

ممنون گلم خدا نكنه دشمنت شرمنده عزيزم.راست ميگي ولي چه كنم ديگه فقط خريد نبود.به روي چشم ولي زهرا بدغذاست الان كه بهش گفتم ميگه به مامان حنا بگو چشم حتما.
بازهم به ما سر بزن خوشحال ميشيم

نرگسی
6 اسفند 90 19:02
سُلام عزیزم.. مرسی که وقت گذاشتی برام .. ببخشید زودی باید برم .. سر فرصت میام حتما پیشت و وبتو کامل میبینم ..


خواهش ميكنم گلم انشالله سال جديد سال براورده شدن ارزوهاي قشنگت باشه
مامان یسنا
7 اسفند 90 14:06
سلام ممنون که به ما سرزدین عزیزمممم!!!
مواظب دخمل گلمون باشین تا زودتر خوب بشه


سلام خانومي خواهش ميكنم عزيزم
چشم حتما.يسنا جونم رو مواظب باشيد
مامان رها
7 اسفند 90 16:32
وای خاله جون خیلی ناراحت شدم ایشالله زودتر خوب بشی خوشگلم


ممنون خاله جون دعا كنيد
الان خدا رو شكر بهتر شده
مامان رها
7 اسفند 90 16:33
عزیزم ممنونم از همه راهنماییهات و کمک هایت
واقعا استادانه و مفیدند
ممنونم که اینقدر ریز روزگار رها رو دنبال می کنی


خواهش ميكنم لطف داري اميدوارم كه روزگار خوشي رو با رها جونم سپري كني
مامان پوريا پهلووون كوچولو
8 اسفند 90 0:02
سلام زيارت قبول چقدر دلم هواي زيارت كرده برام دعا كن قسمتم بشه به زودي

مواظب گل دخترمون باشيد


سلام انشالله كه امام رضا خودش شما رو به زودي و سلامتي بطلبد پوريا جونو از طرف من ببوسيد
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
9 اسفند 90 9:55
ای بابا... توی این مدت که ما نبودیم چقد اتفاق افتاد ... زهرا جون ایشا... همیشه سلامت باشی ... زیارت هم قبول ... همیشه خوش باشی


ممنون خاله جون شما هم هميشه خوش باشيد