زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

فرشته آسموني

محرم و دختر گل من

1391/9/8 11:28
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام

امیدوارم عزاداریتون مورد قبول حق واقع شده باشه و ما را هم از دعای خیرتون فراموش نکرده باشید

و اما من و دختری تو این چند روز کجا بودیم و چه کردیم؟؟

زهرا جون من ...

تو این دهه محرم ،زهرا جون خیلی به من کمک کرد و قسمت زیادی از پذیرایی روضه به عهده دخترک ناز من بود . زهرا حتی دو روز از مهدش مرخصی گرفت تا بتونه به من کمک کند. پخش و جمع آوری کتاب دعا ،مهر و تسبیح،توزیع دستمال کاغذی ،جمع آوری استکانهای خالی چای،پخش ظروف پذیرایی و ...خلاصه هر کاری غیر از چای دادن را زهرا خانم به عهده داشتند و الحق و الانصاف حسابی خسته شد.

دختر من هر روز سر ساعت آماده بود تا کار پذیرایی از عزاداران امام حسین را به خوبی انجام دهد . قبل از ان هم در زدن پرچم و کتیبه تو اتاق و سر در خانه به من و داداشیش کمک کرد. ظهر تاسوعا نذری داشتیم و شب قبلش زهرا به همراه من و عمه و دختر عمه اش تا ساعت دو نیمه شب بیدار بود و ظرفهایی که از آشپزخانه گرفته بودیم رو می شست و خشک میکرد صبح تاسوعا هم مشغول پذیرایی از مهمانان بود و تا شب کار میکرد. واقعا ممنونش هستم که اگر اون و داداشی جونش کمک نمیکردند خیلی از کارها روی نظم پیش نمیرفت و من تمام کارها و زحمتی رو که کشیده نه میتونم بنویسم و نه تشکر کنم امیدوارم خود امام حسین 0ع) نگهدارشون باشه انشالله

البته مهدشون هم مراسم عزاداری داشت که در پست بعدی به همراه عکس برایتون تعریف میکنم

خدایا از تو به خاطر این دسته گلایی که به من دادی متشکرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم مامان عسل
8 آذر 91 13:29
سلامممم
وای عزیزم چه دهه ی پر شوری داشتید.
عزاداریهاتون قبول حق.
در پناه امام حسین باشید.
زهرا جونم قبول باشه عزیز دلم.



سلام خانومی
ممنون گلم عزاداریهای شما هم قبول باشه
مامان رها
9 آذر 91 7:58
عزیز دلم خدا ثواب بده تو این مراسما ما رو که از یاد نبردی
قربون اون زهرای نازم بشم که کمک دست مامانیه و با اون دستای کوچیکش پذیرایی می کرده عاشقتم عسلم



ممنون از لطفت ما همیشه به یادتونیم عزیزم
خدا نکنه خاله جون رها جونو ببوس
مامان رها
9 آذر 91 7:59
این دسته گلا نتیجه همین عشق مامانی به اهل بیت است دست حق پشت و پناهتون یا علی


فدای تو و محبتت
عزیزمیییییی
فرزانه مامان مرصاد
13 آذر 91 15:15
سلام
افرین به زهرا خانوم
البته از مامانی مثه شما همچین دختری بعید نیست
ببوسش خانوم گلی رو


سلام خانومي
خوبي عزيزم؟مرصاد جون چطوره بهتر شده خدا رو شكر؟
قربون محبتت شما مثل هميشه لطف داري گلم
عزيزم بازم به ما سر بزن خوشحالمون ميكني
مامان ملینا
18 آذر 91 9:58
هزاران بارک الله به زهرا خانم گل که از عزادارن امام حسین پذیرایی می کرد.ان شالله قسمت بشه بری زیارتش با مامان و بابا.


ممنون گلم
انشالله قسمت شما هم بشه عزیزم[]

مامان ملینا
22 آذر 91 9:16
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


میام دیدنت گلم
مامان ملینا
30 آذر 91 11:49
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .


سرخ روی و شیرین کام و خنده روی باشی عزیزم یلدای شما هم مبارک
خاله لیلا
2 دی 91 10:01
دست زهرا جونم درد نکنه
دست مامانش هم درد نکنه که این قدر از این بچه ها کار میکشه
اجرکم عندالله


ممنون خاله جون!!!
لطفتون مستدام!!!!
مریم مامان عسل
4 دی 91 23:34
سلام عزیزم مرسی از کامنت هات
زهرا جون خوبه؟
پسر گلت چطوره؟
خیلی دیر به دیر آپ میکنی ها!
دلمون برات تنگ میشه خانومی
بیشتر به ماسر بزن


سلام گلم
خواهش میکنم قابل شما رو نداره
همه چی ارومه ما همه خوبیم فقط یه کم تنبل شدم راست میگی چشم منتظ عکسهای یلدای دخملی هستم برسه حتما اپ میکنم
بازم ممنون
مامان رها
5 دی 91 17:02
سلام عزیزم خوبی خوشی زهرام چطوره خیلی وقته نیومده بودم وب و یهو فکر نکنی فراموشتون کردیم ما که اپ شدیم شما هم زودتر آپ بشید و از دخملمون خبر بدید


سلام خانومی خوبی؟رها جونم خوبه؟نه ما فکر نمیکنیم شما ما را فراموش کردید چون ما هم شما رو فراموش نمیکنیم چشم حتما بزودی
فرزانه
5 دی 91 17:24
سلام شمام که نیستی
آپ نکردی
به ما اگه سر بزنی متوجه میشی چرا نبودم این روزها


سلام خانوم خانوما خوبی گل پسرت و باباییش خوبند؟میام پیشت عزیزم