زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

فرشته آسموني

عکسهای جدید دخترک نازم

1391/10/18 10:50
1,888 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز میخوام عکسهای جدید دخترم رو براش ثبت کنم

برای دیدن عکسها ادامه مطلب رو از دست ندهید لطفا

این عکسهای روز اربعینه که خونه الهام جون بودیم و جای شما خالی شله زرد نذری خوردیمخوشمزه

طبق معمول زهرا و الهام از هم جدا نمیشوند

 

 

این عکسها هم عنوانش هست:یک روز نوه ها در خانه پدر بزرگچشمک

نمیدونید چه سر و صدایی این بازیشون به پا کرده بوداوه

ولی سر و صدایی لذت بخش و شیرین.خیلی وقت بود بعد از فوت عمه جون زهرا ، بچه ها اینطوری با هم بازی نکرده بودندابرو

ولی آش نذری بی بی جان ،این فرصت رو فراهم کرد که بچه ها دوباره دور هم جمع بشندهورا

 

من که فیلمبردار و عکاس بودم یه دنیا لذت بردم و خندیدم خود بچه ها که دیگه نگو و نپرسقهقهه

 

از همه مدل هم داشتیم از مهندس و دانشجو ی دبیری و مامایی و دانش آموز دبیرستانی و ابتدایی و پیش دبستانیزبان

 

این هم زهرا و الهام سخت مشغول نقاشی

این هم دخترک خانوم منتشویق

 

این هم پسر نازنینم

این هم همسر مهربان ،تکیه گاه من و آرام جانم

دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوروش (زهره)
18 دی 91 11:18
خصوصی بانو


اوکی با کمال تشکر دریافت شد
مامان کوروش (زهره)
18 دی 91 11:26
اووووه چه رمانتیک


خواهش میکنم عزیزم شما لطف دارید ما کلا خانوادگی تو فاز رمانتیکیکیممممممممم
خاله لیلا
18 دی 91 14:14
همیشه شاد باشید


ممنون خاله گلم شما هم همینطور عزیز دلم

مامان کوروش (زهره)
20 دی 91 9:32
واقعا حرفای خوبی زدی. گاهی بعضی حرفا روی آدم خیلی تاثیر میذاره.ممنونم ازت جدا آروم شدم. مشهدین شمام؟


خواهش میکنم خانوم گلی قابلی نداشت عزیزم
مامان مهساسادات (زن دايي)
26 دی 91 2:15
زهرا جونم سلام ، مامان جون زهرا جون سلام
مي بينم كه روز به روز داري خانم تر ميشي
ايشالا هميشه شاد باشي و زير سايه مامان و بابا
راستي وبلاگ مهساسادات بعد از يه مدت طولاني به روز شد
اگه سر بزني خوشحال مي شيم


سلام خانم دایی جون
چه عجب !!یاد ما میکنید . وبلاگ آپ میکنید . دلمون حسابی برای شما و مهسا جونمون تنگ شده بود هرچی می اومدیم پست نوروز بود دیگه داشتیم نا امید میشدیما.
خانومی از خودتونه عزیزم.انشالله شما و دایی جون و مهسا خوشگله هم همیشه شاد و سلامت باشیدX