زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

فرشته آسموني

مژده مژده افتتاح شد.

1390/12/1 11:19
968 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم سلام

چند روزی بود که وبلاگ زهرا جونم رو آپ نکرده بودم و دلم حسابی براتون تنگ شده بود.البته سعی میکردم مهربونیهایتان را بدون پاسخ نگذارم. زهرا جونم لطف کرد و این چند روز رو به مامانی مرخصی داد تا من به کارم برسمزیبا

اما چرا غیبت؟

دلیلش این بود که:باکسب اجازه از محضر شما دوستان و تمامی پیش کسوتان وبه لطف خدا و تشویق خانواده و البته دوست عزیزم مامان شهی جون که جا دارد از همه انها تشکر کنم (حالا فکر نکنید اسمم برای تیم ملی در امده یا مدال طلا گرفتم و یا شاهکاری از این دست....نه بابا در حد بضاعت علمی من فکر کنید)بله بالاخره تونستم یه وبلاگ برای سرگرمی و آموزش کاکل زریها و دامن پریهامون 27.gifو البته محلی برای تبادل تجارب و آرا راه اندازی کنم.

و در همین جا با کمال افتخار از همه شما دعوت میکنم به مجله خودتون مجله قاصدک تشرف بیاورید . من منتظر نظرات و انتقاداتتون و البته همکاری صمیمانه شما هستم اینم مجله قاصدک که دست به دست می چرخد(پارتی بازی رو دارین!!!عکس دخمل خودمو زدم رو جلد مجله!)

مژده مژده اولين شماره قاصدك منتشر شد

با تشکر:مامان چشم عسلی(خاله ستاره) 

و اما آدرس مجله قاصدک:

www.koodakane.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ملینا
1 اسفند 90 13:02
سلام خاله باشه بابا تسلیم شدم .خاله از همین الان دعوتتون می کنم برای تولد حتماً تشریف بیارین تعطیلات عید هم پیش ما باشین بهمون خوش می گذره .اگه تصمیم داشتین سفری به زنجان داشته باشین بهم خبر بدین تا آدرس و شماره تلفن بدم تا منزلمون تشریف بیارین خیلی خوشحال می شیم.
در ضمن مجله قاصدک هم عالیه موفق باشی و تبریک می گم حالا می شه برای ما هم پارتی بشین و عکس دخمل منم بزنین. موفق باشی


ممنون خيالم دو قبضه راحت شد هم يه تولد مشتي افتاديم هم تعطيلاتمون پر شد اين شد يه چيزي شيريني اش هم اينه كه دومين شماره مجله عكس ملينا جون
دوستان براي رزرو عكس روي جلد با روابط عمومي نشريه(قسمت نظرات)تماس بگيرند
خاله لی لی
1 اسفند 90 21:12
معلومه خیلی وقت آزاد داری؟؟!!! مجله نو مبارکککک
حالا کی عکس مارو میندازی رو جلد مجله ات هان هان؟؟

نه خواهر گلم مسئله وقت آزاد نيست مسئله علاقه است به روي چشم نفر بعدي سوگلي خاله جونه
مامان حنا
2 اسفند 90 5:40
سلام خانومی حسابی باید بهمون شیرینی بدیا مجلتون مبارک باشه
خیلی خوبه که فرشته های نازت مامان به این خوبی دارن که به فکرشون هست دیگه چی از این بهتر



ممنون گلم خوبي عزيزم؟حناي نانازم چطوره؟خانومي شما هميشه به من لطف داريد منظر ياري و همكاريتون هستم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
2 اسفند 90 23:04
سلام چه کار خوبی کردی عزیزم
به همتت احسن میگم
وتبریک موفق باشی
اگه کاری از دست ما بر میآد در خدمتم



ممنون خانومي خوبي خدارو شكر؟آدكتلمون چطوره؟
گلم شما به من لطف داري همانطور كه قبلا گفتم در راستاي موضوعات مجله هر مطلبي داشته باشيد برايم بفرست تا به نام خودت منتشرشود
مریم مامان عسل
3 اسفند 90 2:21
مبارک باشه! آفرین مامان فعال. من رفتم دیدم کلی لذت بردم. مطلب مربوط به بثورات پوشک کلی به دردم خورد. مرسییی.


منون عزيزم خوشحال شدم كه مفيد بوده و خوشحالتر ميشوم تجربيات و دلنوشته هاي مادرانه ات را از مجله خودت دريغ نكني تا با نام خودت منتشر شود عسل گلم رو ببوس
ایلیا پسر قند عسل
3 اسفند 90 15:18
سلام عمه جون،

مجله جدید مبارکه
سرقفلی مجله مال منه ها گفته باشم
پس عکس من کو!؟
دوست دارم عمه جون

سلام گلكم .سلامت باشي عسلكم.عكس خوشگل تو رو هم ميگذارم عمه جون با مبين فرفري با هم خوببببببببببب؟
من هم دوستت دارم گل پسري تاج سري قند عسلم
مبین فرفری
3 اسفند 90 16:09
سلام عزیزم مجلتون مبارک باشه آفرین به این پشته کار

سلام گلم سلامت باشيد. شما هم ما رو تنها نگذاريد و مطالب و تجربيات مفيدتون را ارسال كنيد تا به نام خودتون چاپ بشه باز هم از لطفت ممنون
مبین فرفری
3 اسفند 90 16:15
خاله جون مجلتون مطالعه کردم خیلی جالبه
خاله عکس مبین هم یادتون نره ممنون

سلامت باشي عزيزم به روي چشم سري جديد شما و آقا ايليا پسر دايي علي هستيد. ايليا جون ما رو كه ميشناسيد؟؟!