زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه سن داره

فرشته آسموني

تولد نفس عمه

1391/10/25 20:47
3,282 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب تولد ایلیای عزیزم نفس عمه است

عزیز دل  عمه تولدت  مبارک

از راه دور هزاران بار میبوسمت

کیک تولد ایلیا جونم

 

مهسا جونم ،سوگلی خاله و شازده ایلیا

از سمت راست مهسا جون دختر عموی ایلیا جون- سوگلی دختر عمه ایلیا جون-سارای قشنگم دختر عموی ایلیا جون-الناز خانم دختر خاله ایلیا جون و خود شازده ایلیای عمهقلب

 و اما چند تا عکس اتلیه ای از ایلیا جون و باباییش

چه خوش تیپند این پدر و پسرماچ

نفس من !!می میرم برای اون گوشه ی نگاهت عزیزم

فیگورتو قربون عسل

البته این فایلها ایمیل شده بودند و بابایی قول داده در اسرع وقت چند نمونه از اصل کار رو برایم بفرسته متفکرشما فکر می کنید اقایون وعده هایی رو که میدهند فراموش نمیکنندنگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دایی مهدی
26 دی 91 13:35
سلام زهرا جون . حالت چطوره دایی جون . امید وارم تو این هوای سرد سرما نخورده باشی. موقع بیرون رفتن حرف مامان رو گوش کن و لباس مناسب بپوش.
فدای تو
دایی مهدی


سلام دایی خوبم
ممنون که به وبم اومدی و کامنت گذاشتی خوشحالم کردی
چشم . من همیشه به حرف مامانم گوش میکنم باز هم بیشتر
دوستت دارم دایی جون
Mehdi hosseini
26 دی 91 13:37
سلام زهرا جان . حالت چطوره ؟ امیدوارم تو این هوای سرد سرما نخورده باشی . موقع بیرون رفتن حرف مامان را گوش کن و خوب خودت رو بپوشون .
فدای تو
دایی مهدی


قربون دایی مهربونم
سارا جون و نرگس جون رو سلام برسون

خاله لیلا
27 دی 91 22:58
تولد ایلیا جون مبارک


ممنون خاله جون مهربونم


ایلیای عزیز
30 دی 91 13:12
سلام دختر عمه جون،
ممنون از اینکه منو یاد کردی و تولدمو تبریک گفتی.
ان شالله تولد خودت


سلام گل من
خواهش می کنم عزیزم منتظرت هستمX
خاله لیلا
2 بهمن 91 17:00
به به چه عکس های خوشگلییییییییی:
Xتولد زهراجونم پیشاپیش مبارککککککک


ممنون خاله لی لی جون
آره واقعا عکسای قشنگیند
ممنون گلم که تولدم یادت بود:
مریم مامان عسل
7 بهمن 91 18:52
تولد برادر زاده ی ناز و ملوسک مبارک عزیزم
انشالله دامادیش!


ممنون خانومی چشمات نازه
انشالله . و عروسی عسل نازی.