زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

فرشته آسموني

نقاش كوچولوي ماماني

1390/11/26 18:03
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم سلام

انشالله که هم خودتون و هم نازدونه هاتون خوب و خوش باشید

دخمل من که امروز خیلی خوشحاله

niniweblog.com

چون بعد از مدتها کار با شابلون و رنگ کردن کتاب های رنگ آمیزی www.smilehaa.orgو وادار کردن اطرافیان به خصوص مامانی که براش نقاشی کنند تا اون رنگ کند .یه نقاشی رو به طور کامل خودش کشید و مامان خوشحالتر از اون زود نقاشی دخملی رو آپ کرد تا شاهکارش رو همه ببینند.

لطفا ادامه مطلب

niniweblog.com

 

 

 

 

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان نسترن
26 بهمن 90 21:05
افرین ناز دونه با این نقاشیهای خوشگلت


ممنون خاله جون نير وانا جونو ببوسسسسسسس
مریم مامان عسل
27 بهمن 90 3:23
خیییییلی قشنگه دختر زرنگم! آفرین گلم به این استعدادت.


ممنون خاله جون لطف داري عسل جون بهتر شده خدا رو شكر؟
مامان ملینا
27 بهمن 90 8:46
سلام مامان عسلی از اینکه بهمون سر زدین ممنون خیلی خوشحال شدم.
هزاران آفرین به دختر خوش ذوق نقاش کوچولو .ان شالله شاهد نقاشی های دیگرت باشیم خاله از همین راه دور دستان ناز و خوش ذوقت رو می بوسم.


ممنون گلم لطف داري انشالله سالهاي سال با مليناي گلم شاد وسلامت باشيد اووف جگر ملينامو بگردم ياد عكسهاش افتادم ناناز خانومي
دایی علی
27 بهمن 90 8:50
سلام عزیزم،
عجب نقاشی قشنگی کشیدی
دایی علی همین الانشم نمیتونه اینجوری نقاشی بکشه
خیلی دوست دارم


سلام دايي جونم ممنون كه بهم سر زدي شكسته نفسي نكن شما خودت يادداري!!!!!!!!!
مامان امیرمحمد
27 بهمن 90 9:41
مامان زهرا جون ممنونم که به وبلاگ امیرمحمدم سر زدی و تولدشو تبریک گفتی . امیدوارم فرشته آسمونیتون خوشبخت باشه . زهرا جون و به لیست دوستهای خوب امیرمحمدم اضافه کردم .



ممنون گلم.خواهش ميكنم. شما هم به دوستان گل من اضافه شديد ما اينجا يه لينكدوني فعال و صميمي داريم.به جمع ما خوش آمدي خانومييييييي
مامان حنا
27 بهمن 90 10:06
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟
آفرین به این دختر زرنگو نقاشمون
زهرا جون خیلی خوب نقاشی کشیدی یعنی میشه دختر منم اینجوری مثل تو نقاشی بکشه
زهرا جونم دوستت دارم خاله اینم جایزت بابت نقاشیه خوشکلت


سلام خاله جون ممنون به خاطر جايزه ات خيلي خوشم اومد حنا جونم كه ماشالله هنرمنده . اون نمره صد زبان را كي گرفت مامانيششششششششششششش؟!!؟؟؟؟؟؟؟!!!
عمه غزل
27 بهمن 90 10:39
سلام به زهرا خانوم و مامان گلش
آفرین به این نقاشی قشنگ که توش میتونی همه چی از خورشید و کوه وبرف و ابر و سبزه و گل و درخت وخونه و... پیدا کنی
آفرین که اینقدر قشنگ همه چیزهای طبیعتو کنار هم قرار میدی


عمه حون غزل شما لطف داري گلم تو دنياي قشنگ بچه ها همه چيز ساده و آسونه و قشنگ . از ابراز احساس قشنگت ممنون


شهراد شیر کوچولو
27 بهمن 90 19:45
فرشته کوچولو چه نقاشی خوجگلی آفرین صدافرین هزارو....
آفرین به مامانیه خوش سلیقه
موفق باشی


نازي شهي جون. آدكتر چه خبر؟اوضاع مطب ميزونه؟من كي بيام براي ويزيت؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
خاله لی لی
27 بهمن 90 22:25
وایییییییی چه نقاشی کشیده زهرا جون من یاد ندارم به منم یاد میدی؟؟)


خواهش ميكنم خاله جون شما خودت هنر مندي!!!!!!!!
آبجي فهيمه
27 بهمن 90 23:14
سلام:
ممنون از حضورتون و وقتي كه براي ما گذاشتيد....
من براي كوچولوي خودم هم وب دارم.
خوشحال ميشم به اونجا هم سر بزنيد.
راستي فاطمه جون رو از طرف من يه بوس آبدارش كنيد.
http://azbehesht.niniweblog.com/


سلام فهيمه جان ممنون كه به ما سر زديد حتما به هدي سادات سر ميزنم ممنون از لطفت خانومي
مامان بیتا
28 بهمن 90 13:39
سلام گلم
وای دستش درد نکنه افرین




ممنون عزيزم لطف كردي. بيتا خوشملم چطوره؟ كم كم براي عروسي بايذ آماده بشه نه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
شهراد شیر کوچولو
28 بهمن 90 17:51
سلام خاله همه چی ردیفه...
نیا مطب من خاله من دعا میکنم همیشه سلامت باشی


سلام گل خاله.تو عزيز مني شهي جون دوستت دارم هم خودتو هم دو دو كردنتو
مریم مامان عسل
29 بهمن 90 4:28
سلام عزیزم. ممنون. آره عسل بهتر شده خدارو شکر. میخوای بیای پیشمون عکسای جدیدشو ببینی؟ خوشحال میشیم.


سلام خانومي. خدا روشكر كه بهتر شده عسل جونمون. بله كه ميخوام حتما ميام و عكسهاي عسل شيرينمون رو ميبينم ممنون از لطفت
آرزو مامان نیکی
29 بهمن 90 23:01
به به چه خانم هنرمندی
همیشه سرحال و خندون باشی عزیزم


ممنون عزيزم شما به من لطف داري خانومييييي
مامان رها
30 بهمن 90 9:00
وای عزیز عجب شاهکاری خیلی معروف شدی هر جا تو وبت میرم رو در و دیوار و نمایشگاه اثرت رو می بینم و کلی کیف میکنم ایشالله همیشه موفق باشی عسلم
معروفترین نقاش دنیا دوست دارم


قربون خاله مهربون انشالله خاله با تشويقهاي شما ميرم جام جهانييييييييي