زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

فرشته آسموني

یه گردش برفی در وکیل آباد

1390/11/15 18:50
546 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزهای سرد و برفی هم پارک عالمی داره

روز دوشنبه سوم بهمن همراه باباجونم و داداشم و پسر عمه ام سید محمد رفتیم وکیل آباد

 

 این هم ژست اختراعی خودم چطوره؟؟؟

 

 

 کنار دریاچه پارک با بینی سرخ شده از سرما

 

 

 

از سرما دستهام قرمز شده ولی از پارک دل نمی کنم از عجله دستکشهامو فراموش کردم 

 

 

 

 این هم دوچرخه پارکمون با خوراکی های قشنگش 

 

 و برای حسن ختام تصمیم گرفتم از داداش جونم عکس بگیرم عکاسیم چطوره؟

 

 

FlounderFlounder

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله لی لی
9 بهمن 90 17:04
همیشه به گردش زهرا جونم
پاسخ خود چشم عسلي
10 بهمن 90 11:19
خاله جون دوستتون دارم چقدر قشنگ گفتي روي ماهتون رو ميبوسم
مبین فرفری
11 بهمن 90 20:11
عکاسیت عالیه
چشم عسلي
12 بهمن 90 12:24
ممنون مبين جان لطف داري
خاله مرضیه
20 بهمن 90 22:07
خوش بگذره خوش به خالتون من که مدت هاست حتی خواب گردش و تفریحم نمیتونم ببینم!!!!!!!!!


به قول عمو قناد الهي الهي الهي عزيز دل عمو قناد
گلم بگذار درسات تموم بشه مشقهاتو به موقع بنويس تا مامان بزرگ شما رو هم ببره پارك