زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

فرشته آسموني

دوستان وبلاگي من

1390/11/15 18:49
2,180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

تو این پست میخواهم دوستانم رو معرفی کنم

اول از همه داداش گلم :سال اول دبیرستان.مودب.عشق وبلاگ.عضو شورای دانش آموزی مدرسه و ناحیه

برای دیدن بقیه دوستانم ادامه مطلب فراموش نشود

 

الهام جون دختر عمه ام:سال سوم دبستان.مودب.ساکت و همبازی من در میهمانیها.

سینا جون پسرخاله ام:سال پنجم دبستان.عشق کامپیوتر و فوتبال اون هم از نوع استقلالی و البته درسخوان

 سوگل جون دختر خاله ام: شيطون .بانمك و شيرين زبون هر سه در حد تيم ملي

با مهسا سادات دختر داييم و سيد ايليا پسرداييم هم قبلا آشنا شديد كه.

 

 

امیر رضای گل نوه ی عمه جونم بانمک. شیرین زبون و عشق دایی

 

رضا جون پسر عمه ام:سال چهارم دبستان.بانمك.شيطون و باز هم عشق فوتبال از نوع رئال مادريد  

احسان جون پسر عمه ام:ايشون هم به تبعيت از بقيه آقا پسرها شيطون و عشق فوتبال از نوع بارسلونا و البته درسخوان.احسان جون برادر رضا جونه

 

هانيه سادات دوست همشهريم

 

حنا جون دوست عزيز تبريزي من كه ساكن دزفوله حنانه جون دختر خاله بيتا جونه

 

6بيتا جون دوست تبريزي من دختر خاله حناجونم

 

ملینا جون دوست عزیز زنجانی من. خیلی شیرین زبونه

 

 

  

آیدا جون ماه آسمونی دوست تهرانی من

سارای عزیزم دوست کوچولوی من

 

رها جون دوست عزیز اردکانی من

 

 

 

مبین فرفری

مبین فرفری دوست جدید تهرانیم که نفر دوم نی نی وبلاگیها شد

 تولدت مبارک شهراد جونم

 

شهراد ش ی ر ک و چ و ل و ی مامانی دوسالشه و عشق کارتونه

 

 

زمستان 90-مله

 

البرز جون دوست خرم ابادیم که خیلی هم شیطونه و عشق نوآوری

 

امیدوارم بتونیم دوستان خوبی باشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

خاله لی لی
8 بهمن 90 23:42
اووووووووو چه قده دوست دارید شما زهرا جونم خوش به حالت
مامان حنا
9 بهمن 90 17:00
آخ که خدا میدونه مامان زهرا جونم خیلی برام عزیزی ی ی ی ی خیلیییییییییییییییییی محبتتون خیلی به دلم نشسته خدا بچه های گلتو برات نگه داره و سایتون همیشه ی همیشه بالای سر فرشته های نازنینت باشه مواظبشون باش
مامان ملینا
10 بهمن 90 10:53
سلام مامان زهرا ممنون که بهمون سر زدین سعی می کنم از قفل درش بیارم واقعاً ایده خوبیه که دوستان رو بهمون معرفی می کنید.درضمن اگه اجازه بدید منم از این ایده استفاده کنم.
مامان چشم عسلي
10 بهمن 90 11:12
خاله لي لي جون ممنون از لطفت البته به شما كه نمرسيم عزيزم سوگليمو ببوس
مامان چشم عسلي
10 بهمن 90 11:14
عزيزم مامان حناجون از قديم گفتند دل به دل راه داره من هم خيييييييييييلي دوستتون دارم و هميشه ذكر خيرتون هست حنا جونمو ببوس
مامان چشم عسلي
10 بهمن 90 11:17
مامان ملينا جون هر وقت موفق شديد خبرم كنيد خوشحال ميشوم اختيار داري عزيزم صاحب اجازه اي خانومي مليناي خوشملمو ببوس
مامان ملینا
10 بهمن 90 11:45
مامان زهرا قفل رو برداشتم. التماس دعا
مامان چشم عسلي
10 بهمن 90 11:57
عزيزم محتاجيم به دعا عكس ملينا جونو گذاشتم
مامان بیتا
10 بهمن 90 17:51
سلام مامان زهرا وای چه ایده جالبی که عکس دوستاتون رو تو وبلاگ گذاشتین فکر کنم در اینده ما هم این کار رو بکنیم خیلی خیلی ممنون که ما رو هم جزو دوستاتون دونستین خیلی دوستتون دارم
مامان ملینا
11 بهمن 90 11:54
ممنون که عکس دخترمو تو وبتون گذاشتین و لایق دوستی دونستین. بازهم تشکر می کنم.دوستتون داریم.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
11 بهمن 90 15:16
سلام فرشته کوچولو ممنون که تولدمو تبریک گفتی چه عالمه دوست داری
مامان چشم عسلي
11 بهمن 90 15:27
خواهش ميكنم مامان ملينا شما عزيزمونيد مليناي نازمو ببوس
مامان چشم عسلي
11 بهمن 90 15:29
مامان زهرا لطف داري گلم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
11 بهمن 90 15:41
ممنون فرشته دوست کوچولوی من
محبوبه
11 بهمن 90 15:46
سلام ممنون که وبلاگ کسرای من سر زدید لطف کردید دختر نازی داری ماشااله از این همه پنج هم در کنار هم لذت بردم ههههه خدا بچه هاتو برات نگه داره عزیزم بوووووس
مامان چشم عسلي
12 بهمن 90 12:37
خواهش ميكنم مامان زهرا جون باز هم به ما سر بزن
مامان چشم عسلي
12 بهمن 90 12:38
محبوبه جون چشمات ناز ميبينن خدا كسرا جون رو برات حفظ كنه
مامان علي خوشتيب
13 بهمن 90 7:54
ممنون از حضورتون در وبلاگ علي
چه دوستاي ناز و خوبي داريد.دوستيتون پايدار باشه



ممنون از مهرت
بازهم به ما سر بزنيد
و بازهم ممنون از راهنماييتون