زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

فرشته آسموني

طفلک مامان باباها

1390/8/23 10:39
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چند روزی نبودم  میدونید چرا؟حسابی مریض بودم اون هم چه مریضی

niniweblog.comخلاصه روزگاری داشتم من.ولی مامان بابای طفلکم هر وقت من مریض بشوم دیگه خواب استراحت تعطیل.بیدار بالای سر من هستند

niniweblog.comniniweblog.com

مامانم هر وقت تب میکنم مینشیند کنارم با من حرف می زند بازی میکند این عکسها مال شبهایی است که من مریض بودم و نمی خوابیدم

 

 

 

 

کاشکی ما بچه ها هیچوقت مریض نشیم تا مامان باباها همیشه خوشحال و سالم باشند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله لی لی
23 آبان 90 22:17
وایییییییی خدای من مریض بودی؟چراعزیزم؟؟مواظب خودت باش هوا سرد شده باید لباس گرم بپوشی چه قده ناناز بودی عسلم
خاله لی لی
25 آبان 90 11:40
سشاغم.بشد شی/ئئئئئئئئئئئئئئئئئگئکئمگگئئئگئگئگئ اینا رو سوگل برای زهرا جون نوشته ما داریم میایم مشهد هوراااا
عسل مامان
26 آبان 90 3:27
سلام خاله جون چقدر خوشحالم كردي كي ميايي مشهد دلم براي شماها يه ذره شده در ضمن به نماد هواشناسي هم يه نگاه بكن لباس مناسب بيار منتظريم
خاله لی لی
26 آبان 90 18:13
حتما حواسم هست هر وقت اومدنمون قطعی شد میگم