زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

فرشته آسموني

جمعه ها...

1390/11/16 11:40
1,402 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم سلام

شما روزهای جمعه و اوقات فراغت چه می کنید

مهمانی؟گردش ؟تفریح؟....

ما جمعه ها میرویم خونه مامان بزرگ پدریم و تا شب پیش آنها هستیم و کلی با عمه هام بازی و شوخی مکنیم اگر عمه های دیگرم هم بیاند که دیگه نور علی نور

ببینید ادامه مطلب رو

اينجا حاضر شدم برم خون بي بي جانم

عكسها رو همين جمعه گرفتم

اصلا دوست ندارم خونه باشم هميشه آماده مهماني هستم و سير هم نميشوم

انشالله شما هم جمعه هاي شادي داشته باشيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حنا
16 بهمن 90 12:38
الهی قربونت برم عزیز خاله چقده دلم برای دیدن روی ماهت تنگ شده بود عکساتو دیدم خوشحال شدم خانومی شدی خدا حفظت کنه
تولد سارا جون رو هم تبریک میگم
روی ماه زهرا جونمو ببوس


خدا نكنه خاله جون ممنون از لطف و مهرت مواظب خودتون باشيد گلم

خاله مرضیه
20 بهمن 90 21:22
از بس زهرا تو این عکسا بزرگ و خانوم شده یه لحظه یاد خودم افتادم مثل اینکه خودمو تو آینه دیده باشم


فدااااات خاله جون لطف داري فقط ببينم الان از زهرا تعريف كردي يا از خودت هاااااااان
خاله مرضیه
20 بهمن 90 22:05
از هر دو ولی بیشتر از خودم. زهرا خانومی هم كه داره درست مثل خالش داره


بر شكاكش .....ولي گلم مشك انست كه هم خود ببويد هم عطار بگويد !!!1 عزيز دلمي خانومم