زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

فرشته آسموني

جشن تولد

1390/8/11 11:03
500 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  دیشب رفتیم جشن تولد پسرعمه ام ابولفضلهورا. مامانم میگه دو ماه و بیست و چهارروز از اون کوچکترم ولی من اصلا خوشم نمیاد که به من بگند کوچولو .همیشه داداشم الکی سر به سرم میگذاره که تو از من کوچکتریدروغگو ولی من اصلا قبول ندارم دلیلی نداره چون دبیرستان میره از من بزرگتر باشه . مگه نه ؟ خلاصه رفتیم تولد کیک خوردیم شام چلو کباب خوردیم قهقههفشفشه و برف شادی هم کلی کیف داد من برای ابولفضل و داداشش عماد دو تا تفنگ بردم میوه رو که خوردیم اخر شب اومدیم خونه صبح هم تا ساعت ده خواب بودم .راستی ببینید من چقدر بزرگ شدم جواب مامور امار رو خودم دادم امروز داداشم برایم یک تفنگ مثل تفنگ ابولفضل و عماد خرید قربون داداشم ب

niniweblog.com

شم کلی بوسیدمشتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

داداشي
11 آبان 90 19:07
سلام زهراجون خب عزيزم تو براي من آبجي كوچيكه داداشي ومن تو رو خيلي دست دارم
عسل مامان
12 آبان 90 9:21
خواهش ميكنم داداشي .منم همينطور
خاله لی لی
13 آبان 90 21:36
هزار ماشا الله به تو دختر خوب و باهوش که آمارتون رو دادی
کی میگه شما کوچولویی نخیر خیلی هم بزرگی


عسل مامان
14 آبان 90 12:08
خاله جون مهربون ممنونم