زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

فرشته آسموني

جشن امام زمان(ع)

1390/11/14 10:29
802 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوستان گلم سلام

روز پنجشنبه روز آغاز امامت امام زمان(ع) بود و همسایه ما به همین دلیل یه جشن خیلی قشنگ گرفته بود من و مامانم هم در این جشن شرکت کردیم تمام خونه رو خیلی قشنگ تزیین کرده بودند مدیحه سرایی و دست زدنها یکطرف و ریختن مرتب شکلات روی سرمون یکطرف .بعد هم بسته های بزرگ پف فیل که توش اسکناس بیست تومنی و اب نبات چوبی هم داشت دوباره بسته پذیرایی اوردند که کیک و ابمیوه و یه بسته کوچک اجیل +یه هدیه کوچک شانسی.هدیه من شانه سر شد بقیه گل سر.بسته نی.عکس رهبری.قواره پارچه .کبریت و ...دیگه تا شانس هرکس چه بوده باشد.جای همه شما خالیلبخند خیلی خوش گذشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی شیما وحدیث
15 بهمن 90 23:16
سلام مامانی چشم عسلی
خیلی خوشحال شدم که به وب دخملیای من سرزدید .
ماشالا به زهرا که چه بانمکه .دقیقا یه سال ازحدیث بزرگتره .
ایشالا همیشه به شادی
مامانی پست تولدگذاشتم تونستی بیا


ممنون عزيزم از لطفت.خواهش ميكنم حتما انشالله سر ميزنم
طفیلی
16 بهمن 90 1:13
سلام به آقاجون غریبم .همون که حاظرست و ظاهرنیست.
خداجونم هرکی واسه آقاجونم جشن می گیره،شادی می کنه،شیرینی می ده و خلاصه به فکر ایشونه:
تو هم دل شو شاد کن،کام شو شیرین نما،تن شو بسلامت دار و هر چی از خوبی ها میخواد بهش عنایت فرما !
راستی خداجون!!!
پس کی ما می تونیم آقاجونمون رو ببینیم و صورت ماهشون رو ببوسیم ؟؟؟...
واقعاً ممکنه؟؟؟...پس کی؟؟؟...
ای خدا غریبان !...


خيلي ممنون لطف ميكنيد كه به ما سر ميزنيد
انشالله كه فرج نزديك است




مامانی هدیه
16 بهمن 90 9:29
سلام مرسی که به ما سرزدید


سلام عزيزم خواهش ميكنم
خاله لی لی
16 بهمن 90 9:40
پس پست من کو؟؟؟؟؟؟؟؟عیب نداره دوباره مینویسم
زهرا جونم معلومه که حسابی بهت خوش گذشته


باور كن چيزي نديدم عزيزم حتما رفته پيش كامنت من عيب نداره تنها نيستند هههههه
آره خاله جون اخه ميدوني من كلا اهل ورج وورجه و شلوغي و مهموني هستم جاي شما و سوگليم خالي