زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

فرشته آسموني

من و عروسکام(1)

1390/10/10 17:49
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این دفعه میخوام عکس چند تا از عروسکامو که خودم گرفتم براتون بذارم

                          

معرفی میکنم

نفر اول سمت راست:گوگوجی-باباجونم برام خریده.نفر دوم:سفیدبرفی-مامان بزرگ نازم برام خریده.نفر سوم:پانی:مامان جونم برام خریده .دست همه درد نکنه

             

این جا هم سفید برفی و پانی و کفشدوزکم که اون هم هدیه مامان بزرگمه سوار دوچرخه قشنگم شدند این دوچرخه رو بهار امسال باباجونم برام خرید

Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspaceالبته به علت جابه جایی که داشتیم بقیه عروسکهام مرخصی هستند بعدا اونا رو هم معرفی میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان حنا
10 دی 90 17:23
سلام خانومی ممنونم از وب دخترم دیدن کردید ماشالله بچه هاتون نازن خدا براتون نگهش داره عکس درشت از دخترتون می تونید بگذارید با افتخار لینکتون می کنم شما هم منو با اسم خاطرات خوش دخترمون حنا لینک کنیدممنون
چشم عسلي
11 دی 90 10:04
سلام ممنون از مهرتون حتما عزيزم