زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

فرشته آسموني

بوی ماه مهر

1391/8/14 10:36
5,592 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام

عید سعید غدیر را با یک روز تاخیر تبریک عرض میکنم

 

اما زهرای من و اول مهر:

امسال هم اول مهر مانند هر سال سرشار از شور و نشاط بود .هر سال اول مهر همسر و پسرم راهی کلاس درس میشدند .یکی برای تدریس ،یکی برای تحصیل.ولی امسال دختری گلم هم اضافه شد .زهرای من امسال پیش دبستانی ثبت نام کرد و با یک دنیا ذوق و شوق هر روز راهی مهد کودکش میشود.مهد کودک و دوستانش رو خیلی دوست داردniniweblog.comمهمترین ویژگی مهد رفتن زهرا،تنظیم ساعت خوابش هست.قبلا تا نیمه های شب ،ساعت یک یا دو هم بیدار میماند و تا من هم با او نمیخوابیدم نمیخوابید . ولی الان باید ساعت هشت شام من اماده باشد که اگر هشت و نیم بشود و زهرا شام نخورده باشد یه بالش برمیدارد و بدون شام میخوابد که اون موقع معرکه است با هزار ترفند بیدار نگهش میدارم تا شام بخورد و این خیلی عالی هست و من خیلی راضیم. علاقه و پشتکار زهرا،حتی باعث جذب مدیریت مهد  به او شده و علاقه خاصی به او داردمربیان زهرا هم از او خیلی ابراز رضایت میکنند و این باعث افتخار و سرفرازی من هست و آرزو میکنم تا پایان دوران تحصیل و زندگی همیشه نمونه باشد.درست مثل برادر گلش که امروز را برای من یک روز افتخار آفرین کرد. هفته پیش بود که به پسرم محمد امین خبر دادند که به عنوان نماینده دانش آموزان انتخاب شده تا در سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی سخنرانی کند.محمد امین گلم نیز الحق و الانصاف تو این چند روز سنگ تمام گذاشت و چه از لحاظ گرد آوری مطلب و چه تمرین سخنوری سخت تلاش کرد.امروز من و زهرا هم برای شرکت در سخنرانی پسرم رفتیم و در پایان جلسه ،حضار به من تبریک میگفتند و از من تشکر میکردند واقعا حس خوبی بود و خدا رو شکر کردم و در پایان هم اجازه ندادند ما خودمان برویم و ما را تا منزل رساندند. 

این هم چند عکس از دخترم و مهدش:

روز اول مهر زهرای گلم در حالیکه برنامه چاشتش را در دست دارد

 

روز جهانی کودک چهار نفر اول از سمت راست پیش دبستانی 2 و دونفر آخر پیش دبستانی 1هستند

زینب-نرجس-هانیه-زهرای گلم-ریحانه و المیرا

این هم یه قیف بود به شکل کره زمین که روز جهانی کودک توش پف فیل ریخته بودند و به بچه ها داده بودند

این کاردستی رو به مناسبت عید قربان به بچه ها دادند

 

و این یکی رو برای روز عید غدیر

 

دختر گلم امیدوارم همیشه در کنار داداشی و زیر سایه باباجون موفق و شاد باشی انشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله لیلا
14 آبان 91 10:58
به به زهرای گلم رو ببین چه لباس فرم قشنگی داری
آفرین به تو دختر زرنگ خاله
خاله به شما و داداشی و مامان مهربونتون افتخار میکنه


ممنون خاله جون
آفرین به شما خاله زرنگ که تا مطلب داغ داغ بود براش کامنت گذاشتی
ما هم به شما و سرعت عملتون و لطفتون افتخار میکنیم عزیز دلم خوشگلای خاله ،سینا و سوگلم رو ببوس عزیزم
مریم مامان عسل
17 آبان 91 3:15
عزیزممممممممممممم زهرا جونم مهد کودک خوش میگذره خاله؟
چه کاردستی هایی!
چه یونیفرم قشنگی!
یه عالمه بوس برای زهرا جونم که انقدر ماهه.


ممنون خاله جونش
خودش که سر و دست میشکونه برای مهد رفتن
ممنون از نظر لطفت گلم
مریم مامان عسل
17 آبان 91 3:15
سلام عزیزم آخ که حرف دلمو زدی!!
در مورد دلسوزی دیگران باهات هم عقیده ام.
گلم من شربت زینک بهش میدم اما انگار تاثیری روی اشتهاش نداره.
مرسی از حضورت همشهری با معرفت من.
عید شما هم مبارک.


سلام خانومی
زیاد نگران نباش یه کم بد قلقی طبیعیه دختر برادر من هم تقریبا هم سن عسل جونه اون هم به خاطر بازیگوشیش کم غذا و لاغر شده بهش فرصت بده اصل اینه که الحمدلله سلامتند

خواهش میکنم خانومی عزیزم وظیفه بود خوش باشی
فرزانه
17 آبان 91 13:19
سلام
ای جااان دختر گلمون داره میره مهد؟
حسابی تنها شدی پس خانوم؟


سلام عزیزم خوبی؟مرصاد قشنگم چطوره؟
آره بابا حسابی هم تنها شده از صبح تا ظهر پرنده هم تو این خونه پر نمیزه اینقدر سوت و کور و دلگیره
ولی ماشالله سر ظهر سه تایی پشت سر هم میان خونه و دوباره روز از نو روزی از نو
مامان رها
17 آبان 91 16:36
سلام عزیزم عجب کادوهای قشنگی دست این مهد درد نکنه که اینقده به روزه و این رویداد ها را برای بچه ها گوشزد می کنه خیلی قشنگ بودم
چه یونیفرم قشنگی خاله جون ورودت رو به پیش دبستانی تبریک می گم


سلام خاله جون
ممنونم. بله همینطوره منم مهدم رو به خاطر همین دوست دارم
باز هم ممنون