زهرا زهرا ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

فرشته آسموني

این الرجبیون؟؟؟

1391/3/10 13:00
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دوستان عزیزم سلام

این روزهای عزیز و اعیاد پیش رو را به همه شما تبریک میگویم و ...

مدتیه کمی گرفتار م کمی مشغله کاری و از طرفی هم امتحانات آخر سال گل پسرم وقتم رو پر کرده از طرفی هم اگر خدا قبول کند برای حاجتی هر روز بعد از ظهر با گل دختر و گل پسرم میریم حرم امام رضا (ع) زیارت. اینه که حسابی درگیرم ولی فرصتهای اندکی رو که به دست میارم غنیمت میشمرم و به وب تک تک دوستانم سر میزنم و از احوالاتشون با خبر میشوم ولی کامنت نمیتونم بگذارم دعا کنید گرفتاریهای همه مسلمانان به حرمت این ماه عزیز رفع بشه و ما هم در کنارشون بی بهره نمونیم .از همه شما میخواهم که در این ایام به خصوص ایام البیض برای همه حاجتمندان و شفای تمام بیماران دعا کنید.از اینکه دوستان گلم رو نگران کردم شرمنده و از بابتی خوشحالم که تنها نیستم و دوستان خوبی مثل شما دارم تک تکتون رو دوست دارم و اگر خدا قبول کند نائب الزیاره تون هستم

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان عسل
14 خرداد 91 4:30
خدارو شکر که خوبید
نگرانتون بودیم.
ما هم التماس دعا داریم عزیزم.


ممنون گلم
ماشالله به عسلم چه خانومی شده براش صدقه کنار بگذار
محتاجیم به دعا گلم
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
14 خرداد 91 20:39
خدا رو شکر که سلامتین
ماهم بهتون تبریک میگیم مخصوصا روز پدرو
دوستتون داریم


ممنون خانومی لطف داری عزیزم
من هم دوستتون دارم مراقب اون شهی جون من با اون دستهای ناجیش باش انشالله جمع سه نفریتون همیشه شادی و سلامتی رو تجربه کنه
مامان هانیه سادات
19 خرداد 91 12:13
سلام.خصوصی داری.



سلام
ممنون گلم به علت گرفتاری که توضیح دادم بی خبرم ولی چیزی که قطعیه رو راست نبودن و غیر قابل اعتماد بودنشه
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
21 خرداد 91 21:19
فرشته من خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



ممنون عزیز دلم
من شرمنده محبتتم خانومی برام دعا کن حالم بهتر بشه
مامان ملینا
24 خرداد 91 10:28
مامان زهرا التماس دعا ان شالله هر چه زودتر حاجت روا شوی.نگرانمون کردی خانمی اگه مشکلی هست اگه می تونی به ما هم بگو شاید کمکی از دستمون بر بیاد.


سلام خانومی
محتاجیم به دعا.شرمنده که نگرانتون کردم انشالله که همیشه به شادی باشی ملینای نازم رو حسابی ببوس که خانومی شده مخصوصا عکسهای جشن تولد
مامان اوا ناز نازی
28 خرداد 91 23:53
سلام مامانی جون عیدتون مبارک.ممنون که به وبلاگ ما سر زدید بازم منتظرتون هستیم


سلام عزیزم
خواهش میکنم کاش ادرسی از خودتون برام میگذاشتید منتظر ادرس هستم
نرگسی
31 خرداد 91 17:01
زیارتتون قبول باشه .. رفتین مارو هم یاد کنید ..


قبول حق باشه گلم
من همیشه به یادت هستم و باور کن از صمیم قلب دوستت دارم
مامان چشم عسلی
2 تیر 91 6:03
مامان رهای گلم تو عزیز مایی و همیشه خواهی بود از اینکه نتونستم برای رها جونم نظری بگذارم شرمنده ام ولی مرتب اومدم پیشتون و با عکسهاتون روحی تازه گرفتم ارزش تو ورها جون برای من خیلی بالاست فقط میتونم بگم شرمنده